Samovrjednovanje u KTŠ

Provođenje procesa samovrjednovanja u Komercijalnoj i trgovačkoj školi Bjelovar.

Komercijalna i trgovačka škola Bjelovar sustavno provodi samovrjednovanje unutar ustanove putem anketa za učenike, nastavnike i roditelje već duže vrijeme, a u procesu e-Kvalitete sudjeluje već drugu godinu zaredom.
U procesu samovrjednovanja sudjeluju svi dionici Škole i Povjerenstvo za kvalitetu ga provodi na svim razinama – od analize provođenja nastavnog procesa do suradnje s lokalnom zajednicom – kroz 6 prioritetnih područja i područja kvalitete u strukovnom obrazovanju i obrazovanju odraslih.
Prioritetno područje 1 – Planiranje i programiranje rada
Prioritetno područje 2 – Poučavanje i podrška učenju
Prioritetno područje 3 – Postignuća učenika i ishodi učenja
Prioritetno područje 4 – Materijalni uvjeti i ljudski potencijali – profesionalni razvoj radnika ustanove
Prioritetno područje 5 – Suradnja unutar ustanove za strukovno obrazovanje – suradnja s ostalim dionicima – promicanje ustanove
Prioritetno područje 6 – Upravljanje (ustanova i kvaliteta)

Za svako prioritetno područje odgovara se na skup relevantnih pitanja i sve se podupire dokazima o provođenim aktivnostima. Također se izrađuje i KREDA-analiza, odnosno za svako prioritetno područje treba se konkretno navesti: Čime se možemo pohvaliti u našoj ustanovi?, S kojim se teškoćama susrećemo?, Koji su naši neiskorišteni resursi?, Što nas koči u napretku?, Što možemo napraviti da budemo još bolji?, Tko nam može pomoći u napretku?, Koliko je dobra naša ustanova?
Odgovaranjem na ta pitanja, dolazi se do konkretnih ideja i ciljeva koje želimo ostvariti u daljnjem radu Škole. Nadalje, na temelju završne KREDA-tablice, Povjerenstvo za kvalitetu sastavlja opće izvješće o samovrjednovanju ustanove i plan unaprjeđenja i svi rezultati unose se u internet aplikaciju e-Kvalitete.

Odgovori

Skip to content